شروع اعمال حق انصراف به ترتیب زیر خواهد بود :
الف) درصورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرفکننده
توجه 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفادهنشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروختهشده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است .
توجه 2: طبق ماده ۴۱ قانون تجارت الکترونیکی تأمینکننده میتواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرفکننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید مشروط بر آنکه قبل از معامله یا در حین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد .
توجه 3: در موارد زیر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش آون اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود.
توجه 4: درصورت باز نکردن کارتن محصول و درخواست بازگرداندن بعلت انصراف از خرید، هزینه ارسال و بازگشت محصول بهمراه هزینه بسته بندی و وکیوم محصول از مشتری دریافت خواهد شد.
موارد خاص:
چای ساز، کتری برقی، قهوه ساز |
برای تست چای ساز در 24 ساعت مهلت تست پس از تحویل، بدون ریختن آب درون چای ساز از گرم شدن المنت و کف چای ساز مطمئن شوید. درصورت ریخت هرگونه آب یا چای، از بازگرداندن کالا و وجه شما معذوریم. |
پلوپز، زودپز و … |
برای انواع پلوپز و زودپز نیز به همین صورت، باید با زدن دستگاه به برق و تست کردن پنل دیجیتالی یا مکانیکی دستگاه، از گرم شدن المنت های محصول و دیگ مطمئن شوید. |
اتوبخار، بخارگر، اتوپرس و … |
برای تست این دستگاه ها از ریختن آب درون دستگاه خودداری کنید و فقط از داغ شدن کف اتو مطمئن شوید. برای بخارگر ها نیز به همین صورت از گرم شدن بدنه دستگاه مطمئن شوید. |
خردکن، غذاساز، آسیاب و مخلوط کن و … |
از ریختن هرگونه مواد غذایی در اینگونه لوازم خودداری کنید، برای تست سلامت این محصولات فقط محصولات را به برق زده و بدون فشار آوردن به دستگاه فقط در حد تست دستگاه و سلامت چرخش تیغه ها، دستگاه را روشن و خاموش کنید. |
۱- آسیبدیدگی در اثر حملونقل، ایجاد شده باشد . در صورت تائید ، شرکت حملکننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۲- آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۳- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد . وجود مغایرت برمبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبتشده در وبسایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بستهبندی امکانپذیر است از باز کردن بسته خودداری شود.
توجه ۴: در موارد زیر طی 1 روز پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش آون اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود.
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد . عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
ب) حق انصراف مصرفکننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد.
۱-کالاهایی مانند مواد غذایی و کالاهای فاسدشدنی میباشد، امکان مرجوع نمودن کالاها وجود ندارد.
۲- لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبت پوستی و آرایشی، به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی، شامل مهلت تست 1 روزه نیستند.
نحوه بازپس فرستادن کالا و استرداد وجه:
لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته شود.
– تصویر کالای خریداری شده را قبل از ارجاع به شماره واتساپ کارشناسان فروش ارسال نموده و تائید معیوب بودن کالا را دریافت نمائید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
– فاکتور به طور کامل پرشده همراه کالا ارسال شود و رسید پستی نیز به فاکتور منگنه شود.
– هزینههای بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.
-رسید پرداخت هزینه پستی و شماره شباء ی بانکی بنام صاحب پروفایل را به همراه کالای مرجوعی، به ما ارسال تا در اسرع وقت نسبت به واریز وجه هزینه پستی اقدام شود.
بسته خود را به آدرس اعلام شده توسط کارشناسان فروش، ارسال نمائید.